torsdag 11 augusti 2011

Vår altan i regnet

Har inget tur med mitt fotograferande,  idag så började det regna så fort jag började fota. 
Men jag öser på med ett bildREGN (oj oj vad fyndig man kan vara) :)


Vårt nya matsalsbord. We like it a lot!


Några blommor från gårdagens lilla promenad


Har två likadana krukor med likadana kryssbollar i varsin hörna. Nästa sommar kommer det bli mer blommor här ute. Känns inte som nån större mening att köpa massa nya blommor nu.


Loungedelen som ni fått kika på förrut :)



Tre i rad spelet är en liten present från familjen Svensson, och mkt väl använt. Macke och jag brukar ofta köra bäst av tre om kvällarna :)




Här brevid blomkrukan är Teddys favvoutsiktsplats. Här kan han ligga i timmar och spana ut över trädgården


Våra däckstolar! Ännu saknas räcke runt soldäcket, men mannen ska inhandla material imorgon och sen jäklar ska det byggas! :)


Soldäcket och inglasade altanen från sidan



Smidigt med glasskjutdörrar så man kan öppna upp hela den sidan.



En ganska så hängig fjärilslavendel. Doftar alldeles ljuvligt. Min tanke var att plantera ner den i rabatten om några veckor. Kan man göra så, ni som vet? :)

Nu är det dags för sängen. Kram på er!

Inga kommentarer: