söndag 21 augusti 2011

Detaljer i Ebbas rum

Lite bilder från Ebbas rum



En prinsesssäng till en liten prinsessa :)


Stjärntema även i sängen som ni märker



Ebbas klädskåp


Klagade häromdagen att jag fick rensa ut en fullproppad kasse med försmå kläder och sa då att klädskåpet nästan var tomt. Tar tillbaka det, ser ju nu att det faktiskt ser ut att finnas en hel del kläder trots allt ;)


Plockade fram min gamla barnservis i porslin häromdagen, för väl se hur länge den får vara hel när Ebbis börjar leka med den ;)


Finaste lådorna fick Ebba kläder i av Cajo o Joppe när hon bara var några dagar, dom söta kläderna är ju tyvärr försmå nu men dessa ljuvliga lådor får stå kvar i hyllan :)

Nehe nu är det målardags för mig, staketet är färdigt och ska nu grundmålas, M var snäll och lät mig få sovmorgon tills nio då jag fått gå upp flera gånger i natt och trösta ledsen bebis och släppa ut kissenödig hund.  Ebba brukar verkligen aldrig vakna mitt i natten utan sover alltid sina 12 timmar i sträck, vet inte vad det var inatt men ledsen var hon.

Ha en trevlig söndag finisar!

Inga kommentarer: