torsdag 25 oktober 2012

Undrar ni var jag tagit vägen? Har en liten treårig häst som skadat sig illa på tre ben i hagen, ett fick sys ihop på plats av världens bästa Linda och Per! Så det är där hos henne vi hänger mest Ebbis och jag. Hon har skurit upp benet riktigt fult och precis där bland annat gaffelbenet och kotsenskenan sitter så det känns väldigt nervöst! Världens underbaraste veterinär är här varje dag och hjälper mig byta bandagen och kollar henne så det känns väldigt tryggt! Snälla hjälp mig hålla tummarna att hon blir bra är ni gulliga!! Nu tycker jag att det räcker
med skador och sjukdomar!!

Nu ska jag ställa mig och baka tårtbottnar till morgondagens kalas. Imorgon fyller nämligen vår lilla busiga tjej 2 år!! Kan inte fatta vad tiden tar vägen?
Nehe tårtbottnar var det ja, bäst att sätta igång! Ebba har önskar en rosa och en vit tårta och jag tror jag hittat två smarriga recept, t om för mig som inte är så jätteförtjust i tårta. Kommer upp bilder imorgon så kika in då om ni är nyfikna. Kan hända att det dyker upp bilder på instagram med. Håller parallellt på att göra om i matsalen så det dyker kanske upp bilder på det med. Miaslivochfunderingar heter jag där med ifall ni vill följa mig!

Stor kram på er!

Inga kommentarer: