fredag 5 oktober 2012

Höstkläder

Åh jag har ett sånt sug efter nya fina höstkläder! Samtidigt som det inte känns som någon större mening att köpa massa nytt nu med ca tre månder kvar av graviditeten. Har ju massa mammabyxor och tröjor funkar ju att använda de flesta av sina vanliga. En vinterjacka däremot måste jag nog köpa för mina går precis att knäppa nu och det kommer ju inte hålla i sig. Med Ebba klarade jag mig med mina gamla, tror jag hade Ms jacka sista veckan på jobbet men den här gången är det ju några vintermånader då jag kommer vara höggravid.

Skulle vilja ha en snygg blå parkas, som den här från Hunkydory till exempel. Den skriker Maria!! Men att köpa en parkas för 5096 kr (just nu nedsatt med 15 %  på Tintinstyle) när man inte ens lär kunna knäppa den över gravidmagen känns ju, ja lite onödigt faktiskt.. Men efter januari ska den ju passa igen och då är det ju fortfarande kallt.. Jag fyller ju faktiskt år i november.. Ifall du läser M? ;-)
När jag fött Ebba fick jag faktiskt en fin parkas från Didrikson i "push-present", typ som en var duktig-du-var-här-får-du-en-liten-belöning-present haha :) Kanske skulle köra på en favorit i repris den här gången med? ;-)

bild lånad från www.tintinstyle.se
Eller den här snygga i deepest blue från Lexington även den nedsatt med 15 % på Tintinstyle

bild lånad från www.tintinstyle.se

eller varför inte dom här snygga stövlarna från Primeboots? Såå fina!


bild lånad från www.country-dreams.se

Skulle även kunna tänka mig den här snygga koftan från Hunkydory

bild från www.hunkydory.se


Tre fina plagg och ett par stövlar som skulle göra min höst och vinter lite snyggare hihi.

Nehe dags att ta tag i dagens målning så jag blir färdig någon gång!

Kram på er!

Inga kommentarer: