tisdag 16 oktober 2012

Glukosbelastning

Sitter på Mvc eller heter det Mhv numera? Hmm.. Har på fastande mage hällt i mig en flaska glukos (antar jag att det är?) och mår nu väldigt illa. Med diabetes i familjen så får man göra en sån här belastning när man är gravid, gjorde det med Ebba också och då var allt bra så det hoppas jag och tror att det är den här gången med. :)
Är bara lite drygt att sitta och vänta här.. Idag verkar det som att det äntligen ska bli fint väder, och ni som hänger med här kan nog gissa vad det innebär? Japp, jag måste verkligen passa på att måla!! Nu börjar det bli krisigt med att få stallet färdigt, men skam den som ger sig ;-)
Ikväll kommer min fina vän Emma för lite tisdagsmys och det ser både jag och Ebbis verkligen fram emot!!
Nu ska jag plöja lite gravidtidningar och hoppas att tiden går fort.

Hoppas ni får en fin dag!
Kram på er!

Inga kommentarer: