torsdag 4 oktober 2012

Nattlampa

Jisses vad jag har städat idag. Fick ett ryck och efter att ha städat alla tre våningarna började jag rensa garderoberna och byrån i vår groventré. Nu är det bara fönsterna som skulle behövas putsas (igen!) sen är känns det som som hela huset är skinande rent och organiserat. Skön känsla! Nej förresten min mini walk in closet skulle behöva sig en rensning också. Kanske blir morgondagens jobb.
Nu borde jag sova men istället sitter jag och surfar runt efter presenter till vår blivande 2åring! Kan inte fatta var tiden tagit vägen?

Funderar bland annat på den här söta Heico kaninlampan. Så söt och perfekt att ha tänd om natten så Ebbis ser om hon vaknar och vill gå in till mamma och pappa.


Så här ser den ut tänd.


(bilder ifrån www.elliscorner.com)

Ebbas kompis Bella har den och den är såå fin tycker jag. Annars blir det nog mest leksaker till busfian. Själv önskar hon sig en studsmatta, hon är precis galen i att hoppa! Men det får nog vänta tills våren då det ändå hade varit dags att montera ner den nu.

Nehe dags att hoppa i säng så jag är någorlunda utvilad när min morgonpigga tjej vaknar!

Kram!

5 kommentarer:

Livet på Landet sa...

Visst är dom superfina!!
Du kan köpa dom på Eleraff inne i Kalmar! Bara ett tips!
Kan väl försöka få till en träff nästa vecka kanske? Länge sen nu och vi börjar äntligen bli pigga igen.
Ha nu en härlig helg vännen! KRAM

Mia sa...

Ja just det, får jag jag kolla om jag är där inne. Så smidigt att klicka hem från nätet annars ;)
Ja det tycker jag verkligen! Hoppas det är slut på sjukdomar nu så vi kan träffas och leka och snacka skit :)
Tack detsamma!
Kramar!

Franander sa...

Hej! Jag har också varit inne på en sån Lampa till Walter men vi kör just nu helsläckt sen har vi en liten grej (köpt på Ikea)som man bara sätter i uttaget och som bara lyser när det är mörkt i vårt rum precis innanför dörren som ledbelysning till honom. Ärligt tycker jag kaninen är finare släckt än tänd, då ser den nästan smutsig ut:)
Hoppas att ni mår fint! KRAM

Livet på Landet sa...

Vi har också en sån man sätter i eluttaget.
Visst är det smidigt med nätet! Klickade hem en superfin vimpel idag tull Elsas rum! Är sugen på att göra om där sen ska det göras om i lekrummet också!!
Ja nu hoppas vi på en sjukfri!!
Kram

Mia sa...

Kan hålla med dig Katrin att den är finare släckt än tänd. Men det kan nog bli en sån till Ebbas rum ändå, just för att den är så himla söt ;)
Spännande Tessan! Ebba och jag ser framemot att se resultatet! :)
Kram på er!!