måndag 29 oktober 2012

Matsalen

Hej på er!
Det får bli några bilder med mobilen idag. Kameran behöver laddas och det hinns inte med innan det blir alltför mörkt! Så ni får ha överseende med kvalitén!

Ser här ser det ut i vår matsal just nu, är inte riktigt färdig än men det närmar sig! :)

Kommer ni ihåg jutemattan från Tine K Home som jag beställde för länge sen men som var restad? Nu har den kommit iaf och jag är så glad att jag väntade och inte köpte en annan för den är verkligen urfin! Hemklickad från CanCan! Behövdes en rejäl matta till vårt tre meter långa matsalsbord! Nu ska bara vecken från att den legat ihoprullad försvinna med ;)


Vyn från TV-rummet




Ett nytt litet avlastningsbord har kommit på plats, nu saknar jag bara en svart vacker spegel från House Doctor som jag tror jag ska klicka hem . Visst hade det varit fint med den lutat mot väggen? Försöker plocka in lite svarta detaljer i vårt väldigt vita hem :)


Älskar våra nya tavlor från Hagedornhagen köpta på Blackballoon


Vill ha en stor gosig fåtölj med fotpall också sen är jag rätt nöjd för tillfället. Mysig att både sitta och läsa en bok i eller amma bebisen som snart kommer :) 
Tror faktiskt att jag fått med sambon på mina planer!

Kram på er!

Inga kommentarer: