söndag 20 januari 2013

Promenad för knopp och kropp

Är precis inne från en frisk och skön promenad i skogen. Trots att det inte går så snabbt att pulsa i snön när man i allra högsta grad är höggravid så är det så skönt med frisk luft, motion och bra musik i öronen!

Tog lite bilder med iphonen, vi bor så vackert men man glömmer lätt det när man går här varje dag.

Teddy tycker det är extra skönt dom gångerna han och jag går själva och han kan springa lös!


En del av vinterhästhagen (bakom staketet, vårt hus ligger ännu längre bakom och gränsar till hästhagen) skymtar bakom grannarnas tomt.



Älskar bruset från bäcken som hörs hem till oss vissa dagar då den bara ligger några hundra meter ifrån vårt hus.


En del av den gigantiska sommarhästhagen som jag går förbi på vägen till skogen. Underbart för hästarna, inte alltid lika underbart för mig när det ibland kan ta en timme att hitta dom på sommaren ;)


Nehe nu är det lunchdags sen ska jag damsuga hela huset. Att det ska sätta igång nåt tror jag inte, jag har varit igång sen i början på graviditeten och bebisen är nog helt enkelt van att det är full rulle. Kanske istället ska chocka bebisen och ligga en hel dag i sängen? ;)

En fortsatt trevlig söndag önskar jag er!

Kram

Inga kommentarer: