torsdag 17 januari 2013

Bebisen kom ut!!

Vi längtar efter dig!! Var hos barnmorskan igår och bebisen är fixerad iaf, tre dagar över tiden idag och nu tycker jag vi väntat länge nog!! Ska egentligen inte klaga, jag mår bra, sover ok, är inte så svullen och har gått upp knappt 10 kilo så det är mindre än med Ebba. Är det en flicka så har vi bestämt namn, är det en pojke är vi inte riktigt säkra. Var likadant när jag väntade Ebba. Ebba har vi alltid sagt att vår dotter ska heta om vi fick någon men hade inget pojknamn då heller. Hoppas att vi kommer på något bra om det är en liten kille :)
Känns mest som om man går och väntar om dagarna. Funderar på om jag skulle ta en runda in till stan och göra nåt annat. Shopping brukar ju alltid pigga upp ;)

Väskorna är packade och står redo här hemma. En till mig,en till bebisen och en till Ebba. En hel del som ska med främst till Ebbis, om det nu inte blir mitt i natten så någon får komma hit till henne och Teddy. 


Hoppas ni har det bra i snön och kylan! Brr!

Kram på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja kom ut nu!! Jag längtar också :) <3 Kram Emma

Anonym sa...

Gick några dagar över tiden med min siste, tyckte det var de värsta dagarna i hela mitt liv just då.... Men det var det ju såklart inte! De där dryga dagarna glömmer man ju med detsamma! Lycka till med allt du har framför dig :)
Hälsningar F

Anonym sa...

Vilka fina väskor :) Hoppas det drar igång för er NU :) Kraam Therese:o

Mia sa...

Ja nu Emmsan tycker jag allt det är dags! ;)

Ja det ÄR ju verkligen drygt, jag gick 16 dagar över förra gången och det hoppas jag verkligen inte på den här gången. Men visst är det så att det glömmer man snart. Hur eller hur är det ju faktiskt inte många dagar kvar! När det är så nära så längtar man verkligen! Tack för lyckoönskningarna!

Tack! Ja hoppas hoppas! :)

Kram på er!