torsdag 3 november 2011

2011-10-26

Hörrni jag är ledsen för dåligt bloggande. Inga ursäkter, utan har helt enkelt prioriterat annat. Som min dotter, hennes två födelsedagskalas, vi haft hennes härliga kusiner här, det årliga stubbracet med tillhörande fest har gått av staplen och så har jag försökt lägga många nödvändiga timmar på min unghäst som by the way kommer bli en jäkligt grym häst. Eller hon är en grym häst, men hon är tuff och det gäller att jag lägger grunden nu. Tro inte att jag klagar på nåt sätt för jag älskar mitt liv. Jag är så tacksam för mitt liv och min familj och nära och kära! Ibland får bloggen vila lite när livet kräver mer tid och jag inte känner för att blogga, ibland vill jag blogga hur mkt som helst :)
Men sluta blogga det kommer jag inte göra!


Här kommer lite bilder från Ebbas födelsdagsmorgon när vi väckte henne med sång och paket. Det var en förvånad och trött tjej som blev väckt kan jag lova :)


Nyvaken och sötast i världen!




Gäääsp! Det är jobbigt att öppna paket :)





Ja vi kunde ju såklart inte låta bli att skämma bort vår lilla ettåring med presenter; utav oss fick hon ett bord och stolar, kakfat från Kids Concept, velourbakverk och prinsesstårta, pussel,  böcker, kläder och en liten nattlampa. 

Kommer nog bli några recapinlägg närmsta dagarna då jag har mängder av bilder. Bloggen har fått vila men inte kameran! :)

Kram sålänge fina läsare!

Inga kommentarer: