onsdag 16 november 2011

Coconut cream cupcakes

Var ju såklart tvungen att testa ett recpet ur Hello cupcake! Valet föll på Coconut cream cupcakes. 
Mumma om man som jag älskar kokos!
Mamma, pappa (som precis kommit hem från Tenneriffa) och Ann-Brith kom hit och provsmakade :)


Som toppen på frostingen la jag några rostade kokosflingor.





Yes ni såg rätt. Visst är det några matskedar Malibu rom i frostingen med :)


Titta så underbara tulpaner Ann-Brith hade med sig!



Helt ljuvliga här på vårt matsalsbord!


Så fick jag lite fina presenter med. En jättefin fyrarmsljustake från Design House Stockholm, min favvoparfym från DKNY, foundation från Lancome och hudcremes-kit med Aloe Vera i.




Tack för en trevlig kväll och fin-fina presenter! :)

Nu ska jag och Ebbis äta en sen lunch sen åka in till stan och såsmåningom hämta min faster som opererats idag.

KRAM KRAM


Inga kommentarer: