måndag 21 november 2011

Överdos

Med risk för en orkidéeöverdos här på bloggen så lägger jag upp två bilder på mina nya härligt krispiga orkidéer jag fick av mamma och farmor i fredags. 




Annars är det är en rätt lugn måndag. Ebbis och jag promenerade ut till Torsås för att handla. Och nu har jag precis lagat en thaigryta med lax i och väntar på att busungen ska vakna så vi kan äta lunch.
Är lite rastlös idag, det lixom kliar lite i fingrarna efter att göra nåt. Inte för att jag är sysslolös, med en ettåring, hund, tre hästar och stort hus och gård finns det alltid nåt att göra. Men jag är sugen på hmm, jag vet inte, jag är nog knäpp, men att fixa till nåt. Sa det till min sambo igår och han sa att du inte böjar med det sovrummet som vi har kvar att renovera. Såklart! Varför tänkte jag inte på det själv? Han har så mycket att göra med utbygget och så håller vi samtidigt på med ett räcke/staket till trappan uppe att jag inte ville dra igång ett projekt till för honom. Men jag kan ju såklart göra det själv! Ibland tänker man inte så långt!
Så nu ska här rivas! Taket, väggarna och den inbyggda garderoben ska ner och golvet ska bort. Så långt har jag klart för mig vad jag ska göra iaf :)
Och den här gången ska jag komma ihåg att ta förebilder innan jag börjar riva!

Kram på er!



Inga kommentarer: