tisdag 29 november 2011

Önskelistan


Ifall du läser kära tomten så har jag gjort en "liten" önskelista till jul.
Trodde inte jag önskade mig så mkt men det gjorde jag visst :)



Dom här fina handdukarna i Original Chocolate från Lexington skulle vara så fina i vårt badrum uppe! Både stora och små!


Två såna här från Gant i Dark grey i stl 50x70 hade gjort sig bra i vårt badrum nere :)





En ny vit fin Iphone 4S hade jag blivit väldigt glad för!



'


En vit kitchen aid vore ju drömmen!


Ja även en Kitchen aid blender classic i vit hade jag också blivit väldigt glad för, särskilt eftersom vår mixer faktiskt har gått sönder..




Den här mattan från Pappelina har jag varit sugen på länge!




Jag önskar mig även fler små grå ostronskålar från Mateus till vår samling



Kram!












Inga kommentarer: