måndag 17 december 2012

Nytt i köket

 Godmorgon!
Är helt slut idag då jag legat vaken halva natten trots att min lilla prinsessa sovit som en stock hela natten. Vaknar nästan varje natt vid halv tre och det är stört omöjligt att somna om och jag blir galen!! Vill ju passa på att sova innan bebisen kommer och man vet att det blir mkt vakna nätter.. Men men.
Idag tänkte jag visa lite bilder från köket. Jag har köpt nya barstolar som passade mkt bättre än dom förra. Dessutom är det väldigt skönt med ryggstöd när man har en liten vild 2åring :) Helt plötsligt använder vi köksön varje morgon när vi äter frukost!
Bilderna är inte så bra, tog dom igår em när det hade börjat bli mörkt och det vet vi ju alla att det inte är nån bra kombination för fina foton. Man kan ju inte trolla hur mkt som helst med redigering heller. Jaja idag är jag för lat för att ta om bilderna :) Så här såg köket ut innan, även då var det visst mörkt när jag fotade..


Till höger sen ni dom nya hyllorna som kommit upp. Hade tidningställ där förut och skulle bara ta ner dom och sätta upp dom nya hyllorna men då jag fick med mig bitar av väggen fick jag först spackla och slipa tre gånger och sedan måla väggen två gånger innan hyllorna kunde åka upp :) Typiskt mig! Men det mesta går att fixa med lite spackel och färg!


Alltid kul med hyllor som man kan ha lite piff på! Från vänster kanna från Mateus, zinkhus från Walther & Co och så en blomma från en fin vän. Andra hyllan lite fler ljuslyktor och en vit bricka från Tine K Home, glasburk med ljus från Blomsterlandet.



Älskar zinkhusen från Walther & Co, finns många fina zinkhus men tycker verkligen att Walther 
& Co's är finast med den mörka matta zinkfärgen. Bilderna gör dom inte rättvisa! Hmm ser nu att alla bilder är lite tråkiga, får försöka ta mig i kragen och fota vårt älskade kök i dagsljus nån dag istället. 




Men nu ska jag ta en kopp te och en lussebulle och hoppas att jag blir både piggare och på bättre humör!

Kram på er!

Inga kommentarer: