söndag 2 december 2012

Julshow och nerver

I eftermiddags var jag och Ebbis med Vicke, Linda och barnen inne på Duran och Mollans julbord och julshow inne i Kalmarsalen. Vilken succé! Ebba var i extas över att dansa och sjunga med Duran och Mollan och resten av gänget! Hon dansade och sjöng verkligen loss! Filmade henne med så får se om jag kan lägga ut en filmsnutt imorgon.

Nu borde jag däremot sova eftersom jag ska upp om mindre än tre timmar och åka ner till Malmö med min häst. Men trots att jag är supertrött kan jag inte sova, är väl nerverna. Är nervös för att köra med transport i det här väglaget som är ju nu, är nervös för när Cassie ska sövas, sen för själva operationen men kanske allra mest för uppvaket. Usch, ni kan väl hålla tummarna för henne, särskilt kl 7.30 då det är dags för operation.

Visar några iphonebilder från julshowen, de allra flesta är suddiga då Ebbis knappt var still en sekund, innan jag gör ett nytt försök att sova ;-)


Inga kommentarer: