onsdag 2 maj 2012

Valborg

En underbar sådan har vi haft! Härlig kväll i Strömby med många goda vänner, barnlek, badtunna, god mat och majbrasa såklart! Vid tre var vi hemma så även om jag körde så är jag fortfarande trött idag. Och då lät min underbara sambo mig ändå sova till tio igår! :)

Ebba testar Emil och Ellas traktor :)


Vi har även planterat ca 1000 granplantor M och jag. Bara 5000 kvar.. Det är såå glamoröst att vara skogsgårdsägare ;-)
Är så glad att vi inte ska plantera resten själva! Men känns bra att göra lite själv och lära sig hur man gör för att få lite koll. Inte för att det är så svårt, bara otroligt enformigt och well tråkigt ;)

Den här ettåriga lilla plantan ska förhoppningsvis växa sig stor och stark! :)




Nehe nu ska vi ut i det underbara vädret och måla stall! Har lite bilder på mitt nya kontor som jag tänkte visa senare idag eller imorgon :)

Kram på er!


Inga kommentarer: