måndag 28 maj 2012

Bloggpaus

Hej på er!
Jag vet att många av er undrar var jag tagit vägen. Jag har haft en bloggpaus, ja inte bara bloggpaus utan internetpaus faktiskt, förrutom att betala räkningar (dom kan man ju tyvärr inte pausa från) så har jag knappt rört datorn. Ibland så känner jag att det finns viktigare saker att lägga tid och energi på, och de här sista veckorna har varit så. Men nu tror jag att jag är tillbaka som vanligt igen! Bloggen är ett happy place för mig och ni vet ju att jag gärna delar med mig av mitt liv men utav valda delar och sista veckorna har jag valt att inte dela med mig alls.
Men som sagt nu är jag tillbaka :-)

Visar några bilder på när vår stora tjej badar i den numera lilla poolen, måste införskaffa en ny större!
Hon är grymt lik mig som barn på dessa bilder. Vår lilla solstråle! De finaste i mitt liv <3








Kram på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra du är tillbaka :) Förstår att det finns viktigare saker i livet, men glad är jag för att du är tillbaka :) Söta tjejan, vilka fina bilder på henne. Ska bli så roligt att ses i morgon <3 Kram från gamla prästgårdsvägen :)

Livet på Landet sa...

Härligt att du är tillbaka!!!

Kram till dig och hoppas vi kan ses snart trots mycket runt omkring!