torsdag 3 maj 2012

Mitt kontor

Här är är numera mitt kontor. Här sitter jag och bloggar, betalar räkningar och bokför, de två sistnämda inte så roliga sysslor dock ;)



Älskar och sitta och titta ut när man sitter vid skrivbordet.



Moodboarden är en vanlig spånskiva som jag, eller hmm min kära M har sågat ut efter mina mått. Sen har jag målat två lager med magnetfärg och sedan två lager med griffelfärg.


Skrivbordet kommer från Ikea fast själva bordskivan har tyvärr utgått. Ni kanske kommer ihåg vilken tur jag hade när jag fick tag på denna skiva? Bockarna finns att köpa på Ikea.



Stora kiwilyktor från Ittala och liten brevpress från Åhlens


Den gamla svenska diktboken har jag fått av min farmor





Bilderna och utklippen på moodboarden ändras allt eftersom, här hamnar allt som inspirerar mig, allt från min familj till inredningsbilder. 



Helsvarta blyertspennor och washitejp (japansk tejp som går att fästa på typ alla ytor och ta bort utan att lämna märken) kommer från moltazdesignshop. Washitejpen i olika utförnaden använder jag och fäster bilder på moodboarden med :)


Nehe nu måste jag skynda mig för vi ska strax cykla ut till fiket och träffa Mia och Bella och fika och mysa lite :)

Kram på er!

Inga kommentarer: