tisdag 8 maj 2012

Motocross SM i Vissefjärda

Har varit dåligt med bloggande sista dagarna, skyller allt på SM i motocross i Vissefjärda där vi varit hela helgen :-) Tyvärr blev det inte de resultat som M ville men så är det ibland. I kvalet körde han omkull första varvet och var klockrent sist iväg och fick kämpa hela heatet för att komma ifatt och förbi, men då det endast är 15 min + 2 varv räckte det inte hela vägen. Men det är bara att ta nya tag till nästa tävling som för honom är Danska mästerskapen. Själva SM:et var en publikfest och trots väldigt oproffsig kritik från en bortskämd liten diva så var det en väldigt lyckad tävling! Alla som hjälpt till och lagt otaliga timmar av sin tid helt ideellt har gjort ett kanonjobb! Både under tävlingen, men framförallt allt jobb innan. Tror inte folk förstår vilket jättearrangemang det är!

Nu är husbilen utpackad och utstädad och det är väldigt skönt att vara hemma tycker jag. Har levt crosslivet sen jag var nyfödd och i stort sett fram till nu, först med pappa, sen bror och så med Markus och hur kul det än är måste jag säga att jag blivit bekväm sista åren. Jag uppskattar så att vara hemma i vårt fina hus och vara hemma hos hästarna. Det där jäkla in och utpackandet och alla långa resor sliter.

Visar några bilder från byrån i vår matsal. Ibland är det enklaste det allra vackraste, som glasskålar.



Har börjat plocka in några Marockanska detaljer i inredningen, bland annat dessa två vackra lyktor som ger ett fantastiskt sken om kvällarna!


Kram!


Inga kommentarer: