lördag 2 juli 2011

Sommar och sol och dåligt bloggande

Oj vad dålig jag är på att blogga :)
Men det är ju så mycket annat härligt man vill göra nu på sommaren! Visst är ju bloggandet superkul med men om man jämför med att hänga på stranden, åka till High Chaparral och kolla westerntävling som Ebba Bebba och jag gjort, greja i trädgården, rida, träna och måla (hmm ok kanske inte lika härligt) så blir oftast datorn bortprioriterat! Och just alla dessa saker har jag pysslat med! Och vet ni vad? Vårt hus är nästan färdigmålat och blir så fint! Yay! Nu har vi bara vårt "lilla hus" kvar med!

Sen blir det att färdigställa altanen och inglasade verandan! Har hittat världens finaste trädgårdsmöbler och amerikanska däckstolar som skulle passa som handen i handsken här hemma hos oss. Vi funderar några dagar och slår vi till kommer såklart bilder! Imorgon ska jag foto lite före (eller ja dom är ju såklart redan fotade, ja men ni fattar!) och efter husbilder och lägga upp, då får ni säga vad ni tycker kära läsare! :)

Ikväll (och inatt) har vi Ebbas kusiner Fabian och Malte här. Supermysigt och fullt ÖS här hemma har det varit :) Nu sover barnen och jag och mannen tar igen oss i soffan med choklad och jordgubbar! Mumma!

Vad glad jag blir att ni tittar in trots dålig uppdatering av mig, men det ska det blir ändrig på! :)

Hörs imorgon hörrni!
KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag hoppas verkligen att det kommer fler inlägg snart, speciellt på huset! Är så nyfiken på hur det går och hur det har blivit. : )

Mia sa...

Ska ut o fota nu så snart kommer det upp husbilder :)