fredag 8 juli 2011

Crosstävling

Imorgon ska Ebbis och jag kolla när hennes pappa kör cross. Serien nere i Rödeby närmre bestämt. Var ett tag sen vi kollade på en tävling nu av den enkla anledning att Markus inte har tävlat på ett tag, eller inte kört alls på ett tag snarare. Så det ska bli kul att kolla imorgon, hoppas mannen tycker det ska bli kul att köra med han som egentligen bestämt sig för att sluta, men vad gör man inte för sitt lag? ;)



Bakade en kladdkaka efter ett recept i Leilas a piece of cake i eftermiddags. Oh my god vad god den var, har ätit alldeles för mycket ikväll så ligger här i matkoma men ska pallra mig upp och pussa på min dotter en gång till innan jag går och lägger mig. Ja mannen kanske får sig en godnattpuss med om han är snäll haha :)

Natti Natti!

Inga kommentarer: