fredag 3 juni 2011

Fikabesök!

Vad mycket man hinner när man är hemma hela familjen! Ja det blir visserligen dåligt med bloggande men vi har istället snickrat ihop ett nytt soldäck! Yes jag säger vi för jag har mätt, skruvat och sågat trall lika mkt som sambon. Kvinnor kan minsann  snickra med haha! :) Mannen har snickrat ihop ett nätfönster till vår balkongdörr som jag har målat (eftersom vi bor på landet kan vi inte öppna fönsterna utan att bombaderas med flugor, men inatt kan vi sova med öppen dörr jippi!), min ena häst har fått massage av duktiga Marion och jag har putsat nästan alla fönster och bakat hallonmuffins och chocolate chip cookies. Något som var mycket uppskattat av herrarna längre ner :)


Idag har jag nämligen haft besök av mina barndomsvänner och gamla grannar Anders o Micke! Så himla kul att träffa dom och snacka minnen och nutid med för den delen! Nästa gång hoppas jag att deras flickvänner och Mickes döttrar också är med! :) Ebba och Mickes minsta, Saga är födda samma år :)




Såhär glad var Ebba över att träffa Micke o Anders :)
Ser ni förresten att vår lilla brunett med massa hår numera har tappat nästan allt hår och nu kommer det istället nytt ljust, blir nog en liten blondie av Ebbis :)

Nu ska jag ut och fortsätta att måla. Åh vad jag gillar när sambon har långledigt! :)
Kram på er!


Inga kommentarer: