tisdag 7 juni 2011

Bloggvila

Dåligt med bloggande just nu. Det beror främst på tre saker. Altanbygge, skrapning av husen (f rom ikväll målning av husen) och bokföring. Bokföringen ska vara klar imorgon för då kommer vår revisor och deklarerar åt oss. Inatt satt jag till halv ett på svärmors kontor och bokförde. Nu har jag bara oktober, november och december kvar. Påminn mig gärna om att aldrig mer vänta till sista sekund med detta :)

Återkommer när mer tid finns! Har ju faktiskt massa inredningsbilder att visa er, ska lägga upp dom efter hand! Och så småningom blir det även lite före och efterbilder på nymålat hus och soldäcket :)

Kram på er!

2 kommentarer:

nio månader sa...

Å det är skönt med bloggvila ibland! Jag ser fram emot bilder på hus och altan:) Hoppas att ni mår bra och njuter av solen, vi ses kanske på någon badplats i sommar! Kram Malin

Mia sa...

Ja men det är ju det faktiskt :)
Vi mår bara bra, om än lite mycket på g samtidigt nu :)
Hoppas allt är bra med er med!
Ja det hoppas jag att vi gör! Vi får väl träna bebisdykning om vattnet är varmt ;)
Kram