onsdag 26 september 2012

Morgontips

Godmorgon!

Tänkte börja morgonen med att tipsa om en grym BB-kräm från Estée Lauder. Som att smörja in sig med en vanlig dagcreme fast huden får en fin lyster och blir lite jämnare. Köpte den och det kompakta pudret från BareMinerals för ett tag sen och produkerna är grymma. Id-produkterna tycker jag är bra men hatar de hopplösa förpackningarna där det lösa pudret hamnar överallt. Men det är inga problem med den här fasta varianten. Jag är en sminkjunkie och älskar att testa nytt smink!! Annars är min all time favorite underlagskräm Nude från Dior, mer täckande än en BB-kräm men inte för täckande så det ser kakigt ut. Min börjar dock ta slut så kanske blir till att köpa en ny idag när vi ska in till stan en runda.

Men först frukost och hundpromenad. Tänkte även hinna peta ner lite nya tulpanlökar i rabatterna först.


En trevlig dag önskar jag er fina läsare!!

Inga kommentarer: