lördag 24 november 2012

Nya kläder

Godmorgon!

Är betydligt piggare idag! Hoppas det håller i sig för jag har massor av saker jag vill göra idag! I torsdags var Ebba och jag på Ikea och shoppade lite, så skulle vi bara gå in på Hansa och och kolla efter en klänning till Ebbis. Hmm, blev visst lite mer än så. Finns så himla mkt fint till flickor i hennes ålder nu! Och hon har vuxit ur väldigt mkt av sina kläder så visst behövde hon nytt! (Förlåt mamma, men det finns fortfarande lite kläder hon önskar sig i julklapp;) M är och köper nybakta frallor så jag tänkte bara passa på att visa er kläderna först, nu ska jag ner och plocka fram resten av frukosten! 













En trevlig lördag önskar jag er alla!

Kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin hon ska bli Ebbis :) Som en liten bakelse! Förstår att du inte kunde låta bli att shoppa. Ser framemot att ses på tisdag <3 Ha en härlig lördag och hoppas att din energi håller i sig! Kram kram Emma

Mia sa...

Haha nej du känner ju mig, allt det där rosa fluffiga gick liksom bara inte att motstå ;)
Ser framemot tisdag jag med!
Kram på dig! <3